У  Кривому Розі кандидат до Довгинцівської районної ради Олександр Голованов (ВО «Батьківщина») агітує з сміттєвих урн. Так його агітаційні листівки прикрашають смітники міста.

Кандидат до міської ради від «БПП «СОЛІДАРНІСТЬ» Дмитро Стокозенко нехтує нормами закону та розміщує свої агітаційні листівки на опорах електромереж.

Згідно ч. 4 ст. 56 ЗУ «Про місцеві вибори»: 

Плакати, стенди, листівки та інші друковані агітаційні матеріали (крім матеріалів, що розміщуються на носіях зовнішньої реклами) розміщуються лише у місцях, визначених і обладнаних місцевими органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування не пізніш як за 45 днів до дня голосування.

Раніше ОПОРА вже повідомляла про місця в яких дозволено розміщення агітаційних матеріалів у м. Кривому Розі.

Також відомі випадки надання пенсіонерам медикаментів від партії, фірмовий стиль якої дуже схожий на агітаційні матеріали партії «Відродження». На пакетах зазначено «Програма відродження медицини». У Кривому Розі спостерігачами ОПОРИ зафіксовано автомобіль наповнений пакунками з логотипом партії та надписом «аптечка».

У штабі кандидата на посаду голови міста Кривого Рогу від партії «Відродження» К. Караманіца, подібні інциденти не коментують та допускають роздачу медикаментів партією-клоном «Відродження України».

Довірена особа К. Караманіца О. Подкопаев, продемонстрував спостерігачеві ОПОРИ фото місцевого видання «Пульс» з рекламою партії «Відродження України». «Ця реклама повністю копіює нашу символіку. Особливу увагу хотілося б звернути на написання прізвища «КАРАМАНІЦ». Не буду здивований, якщо наші опоненти роздаватимуть у районах де в нас найвищий рейтинг, подібні пакунки з агітками партії «Відродження», і продовжуватимуть дискредитувати нас подібним чином.

Згідно ч. 4 ст. 60 Закону України «Про місцеві вибори»: «Забороняється проводити передвиборну агітацію, що супроводжується наданням виборцям грошей чи безоплатно або на пільгових умовах цінних паперів, кредитів, лотерейних білетів, товарів (крім товарів, що містять візуальні зображення назви, символіки, прапора місцевої організації партії, яка є суб’єктом виборчого процесу, політичної партії, місцева організація якої є суб’єктом виборчого процесу, або інших агітаційних матеріалів, за умови, що вартість таких товарів не перевищує 5 відсотків розміру мінімальної заробітної плати) та інших матеріальних цінностей або робіт чи послуг».

Джерело: Громадянська мережа ОПОРА

Поділитись: